För länge länge sedan...

... så skrev jag ett inlägg. Blogg är nog inte riktigt min grej, för jag vet inte vad man ska skriva.

VÅRVÄDER! Jag låg till och med och solade i bikini i eftermiddags och jag frös inte ett piss. Sedan lagade JAG maten ikväll, och jag måste erkänna att det blev übergott, haha! Kollade på Talang också, inte lika bra som förra gången, men duktiga personer var det allt!

Jag måste bara säga att mitt högra ben gör jätteont! Idag i skolan, fick det damp och jag började typ halta. Pappa vet inte vad det är, så jag får väl se med tiden, haha.

Nästa vecka är det prao! Steve's med Karin, ska bli sååå roligt! God mat varje dag skadar absolut inte! Och trevlig personal! Sen kanske det blir jobb där på gymnasiet, skulle inte vara helt fel.

Nu kommer jag inte på något mer att säga, förutom att jag ska sola hela helgen, för det ska bli sooool!

C ya!

image23




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0