sommar?

åh, vad skönt det var att sola idag. hade på mig bikini såklart, ( min nya rosa bikninitop, som jag VIRKAT SJÄLV.) applåder tack!  den är rätt okej faktiskt. fast skitdåligt att allting mulnade på och tillslut låg molnen som ett lock på himlen. visst, man blir brun även om man solar när det är moln. MEN hur skönt är det liksom?

idag har jag gjort det där klassiska som folk gör i filmer. haha! jag trampade på en kratta så den flög upp i huvudet på mig. jag skulle gräva lite på baksidan ( önsketanke, jag ocrkade inte gräva något alls ) och när jag ska ta spaden trampar jag på krattan. jag blev jättearg, fick den rakt i pannan. fast nu är det bara kul, för det är ju verkligen precis så i alla filmer, det enda som saknades var ett bananskal.

jag har med andra ord inte gjort så mkt idag. väldigt skönt! som tur var blev det väl en timmes solning i alla fall, annars vet jag inte vad jag hade gjort. hade tänkt träffa lilla lisa idag, emn det blev inget. kanske imorrn ist?



pussar

karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0