tjooo hooo äntligen nytt inlägg

hejhej, nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv. för jag hade en liten tagg i min hand som jag drog ut alldeles nyss, och nu kliar det så in i helveteeee. aaaaaaaaaj. jag vet inte om det var en tagg, men det var svart, vass och ungefär lika tunn som en tråd. typ. och nu börjar det växa en liten vit bula på¨handen. usch. fast det kanske är ett myggbett, eller intee. antagligen är det inte så jätteintressant att veta vad som har hänt med min hand, men ändå.

och så kan jag berätta att jag tycvker att vädret idag var sär. för det typ haglade och regnade och sen kunde man helt plötsligt sola i shorts. bara bra förståss!

vårt Årets Munk manus är klart, och det känns skönt. det var jag och två killar i min klass som skrev. (stolt)
fast jag tror inte att jag får ngn roll :( lite trist, men jag får nog vara regissör. yeees, och bestämma över alla andra.

snart är det prao på steves coffee! läääängtaaaaaaaar! det ska bli skitroligt, hoppas jag (a) man vet ju aldrig om man kommer få vara slav i två veckor.  :S hoppas inte! menmen man slipper skolan och det blir kortare att cykla.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men jag kan säga att jag och kicki kanske ska åka till gotland i sommar! blir kulkul. vill ha bra väder! fast jag tror att mina sysslingar från Schweiz kommer och hälsar på mormor samtidigt, så det blir fullt hus. ja, eller lägenhet. och jag kan inte tyska, och en av dem kan lite svenska. fast jag kan lite franska, så jag hoppas att de kan det. om de inte kan engelska blir det väl teckenspråk. eller så pratar vi inte alls. hmm ja det spelar ingen större roll, eftersom jag planerar att vara på Tofta varje dag!!!!


PUSS


karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0