KARIN

igår var jag på en gudstjänst, känner mig typ gudig nu :s men jag har bara gått för att jag avr tvungen att gå två ggr på lovet enligt mina konfaledare. Iaf så gick jag i visborgskyrkan på midnattsmässa hette det. det började klockan elva på kvällen. Så jag tänke att okej, då kan det ju inte var så länge. men då när jag kom dit så var det fullt med folk, konfirmader gissar jag. och så började allting ute. så skulle man stå i snön och sen gå in. OCH DET TOG EN OCH EN HALV TIMME! :O  och i slutet skulle man gå ut och skrika att jesus var uppstånden. jag tyckte det var läskigt. asså det var typ som  något sekt eller så kändes det som,.

och idag har jag vart ute och gått, det har ju kommit massor med snö! inte så kul tyvärr,
och eftersom det är påsk så har vi ätit Memma. det ser ut som en misslyckad kladdkaka och smakar som gammalt kaffe. med med mkt socker och grädde så kan man äta mkt. det är GOTT. om man inte äter för mkt.

funderar på att gå på stan sen, men först ska jag typ bada och tvätta håret. hade tänkt följa med eddy och rikard och bada på svenska spel, men såklart har jag glömt badkläder hemma. som vanligt. Edvin och rikard var på ÖB och köpte vax igår för 5 kr! haha ÖB äger ;)  typ

mormor har inga bilder, men jag hittade typ en bild på gotland. Rikard sa att den var fejkad, men jag vet inte riktigt. egentligen ska kyrkan tydligen inte synas ur den vinkeln. aja, det är en fin bild.

image22

Kommentarer
Postat av: Anonym

bad update karin!! :D

2008-04-03 @ 19:45:47
URL: http://vfranzen.blogg.se
Postat av: emma

haha, klockrent att du känner dig gudig! haha!

2008-04-12 @ 22:43:01
URL: http://www.hej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0