på gotland fortfaraandeeeeeeeeee

Har precis kommit hem igen. Var på stan med Edvin och min kusin Rikard, mormor och mamma. det var inte så kul för det blåser snö överallt! Längtar inte efter att vi ska åka hem igen, för jag vet att det kmr blåsa typ hela båtresan. Men jag köpte ett par shorts iaf. och så har jag varit på ÖB såklart, men jag köpte iget för jag glömde pengarna hemma.  sen har jag vart i chokladaffären, MUMS!

och så har jag en ny bästa vän! en massagestol på Harry Carlsons typ mittemot mormors lägenhet. som man förstår finns det inte så mkt att göra på gotland när det är sånt här väder. Victoria är på ridtävling med min morbror och Eddy och Rikard är ute och går med hunden. Johanna har jag inte heller sett, vet inte om hon är här. eler om hon bor kvar här :S    



KARIN ROMBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0