på gotland!


har precis kommit hem från gotlands sjukhem. var där på en gudstjänst, för vi måste gå på två gudstjänster på lovet. :( bajs.  men det avr inte så farligt, för det var bara tjugo minuter med gamla människor. det var kanske tio gamlingar i rullstol och så var det jag, mamma och mormor. en gubbe satt och grät tror jag, och de flesta sov. men inte jag, haha. jag drack kaffe och åt rulltårta. det var den bästa gudstjänsten som jag nånsin vart på, inte för att jag har varit på många, men ändå.

det är ganska tråkigt väder och det blåser, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. om ett tag kommer iaf min kusiner och ska äta här! äntligen ska jag få födelsedagspaket och tåååårta :D  

och så har jag ringt lite med skype, för mormor har det. väldigt billigt så jag har ringt till lite släktingar i finland, haha :D och till pappa typ fem gånger för det är så kul.

om ett tag ska jag nog till ÖB för jag går alltid dit när jag är här. varje dag, haha. jag hittade en tia nere på gården förut när jag gick till sjukhemmet, så jag ska nog köpa godis. och så ska jag köpa blommor på atterdags och gå till morfars grav. för mormor bor typ granne med kyrkogården.

men nu ska jag gå och prova morfars sjömansmössor och prova smycken!

pusspuss <3

KARIN


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0