HEJ HEJ HEJ


Efterssom ingen annan verkar ha lust att skriva någonting här, blir det väl min tur igen. Hej hej.

Hm jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Kan säga att kicki var här för ett tag sen och vi bakade havrekakor. Mycket feta och goda. Och nyttiga (havren).  Typ.  Och jag känner mig väldigt stolt för jag har fått kicki att tycka om saffransglass. Varför inte liksom? Nästa uppdrag är att hon ska gilla saffranspannkaka med grädde och sylt. Ja, grädde gillar hon väl i alla fall! Nu blev jag jättesugen på något gott. Typ grädde, och chai te och glass. Men det ska jag inte äta, för jag tänker ju på Beach 2008. NOT!

När jag blir stor ska jag bli sjöman.




KARIN

image30
Slänger in en bild på Skallepär. Ungefär världens sötaste skatunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0