Konfirmation på söndag

Just nu sitter jag och äter mandlar. MUMS! säger jag bara. helt ärligt vet jag inte hur mkt mandlar jag äter på en vecka. Om ett tag ska jag iaf åka på konfirmationsläger. typ bajs. Det finns ingen kiosk där så jag har vart uppe och handlat godis, kände mig tjock när jag köpte så mkt!!    men jaja, tänker iaf gå ut snart för solen skiner och fåglarna kvittrar och baksidan ser ut som skit. Trevligt, trevligt.

Längtar till på söndag då jag får träffa släkten, (och få paket!) Äntligen,det var ett tag sedan sist.

Jag tror jag har mest packning av alla där, en rullväska som är ganska stor, ( var tvungen att lägga mig på den för att den skulle gå igen) och en annan väska med godis i. Hoppas på att få bada, har med bikini, och att det inte regnar, ( har bara skor med klack med mig.)  

Nu kommer pappa, så det blev nog ingen solning. Måste dra nu, är i sista sekund som alltid.

Trevlig helg
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0